در دنیای پرشتاب دیجیتال مارکتینگ، پیشی گرفتن از رقبا برای موفقیت بسیار مهم است. برای دستیابی به بهترین نتایج در تلاش های بازاریابی خود، به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید که بتواند فرآیندهای شما را ساده کند و مخاطبان شما را به طور موثر درگیر کند. مارکتینگ اتومیشین یا اتوماسیون بازاریابی، نرم افزاری برای تحقق این هدف است. با مارکتینگ اتومیشن از قدرت فناوری برای تمرکز بر آنچه واقعاً مهم است (ایجاد ارتباطات معنادار با مشتریان خود) استفاده کنید.

 با استفاده از مارکتینگ اتومیشن:

  • با ایجاد کمپین های پویا و شخصی‌سازی‌شده که متناسب با علایق، رفتارها و ترجیحات کاربران است، بدون زحمت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و شاهد افزایش نرخ کانورژن و رضایت مشتری باشید.
  • با پروسه های تکراری و وقت گیر خداحافظی کنید و با خودکارسازی کارهای تکراری، مانند تولید سرنخ، کمپین های ایمیل و جذب مشتری، فرآیندهای خود را کارآمد و ساده کنید و در زمان ارزشمند خود صرفه جویی کنید.
  • در دنیای بازاریابی، داده ها پادشاه هستند. WebEngage  با ابزارهایی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات ارزشمند مخاطبان به شما در تصمیم گیری آگاهانه، بهینه سازی استراتژی های بازاریابی و کشف فرصت های پنهان کمک می کند. مشتریان خود را بهتر از همیشه درک کنید و ببینید که چگونه کمپین های شما بیش از پیش هدفمند و موثر می شوند.
  • دنیای دیجیتال مارکتینگ به طور مداوم در حال تغییر است و بازاریابان موفق کسانی هستند که به سرعت با آن سازگار می شوند. با بهره گیری از مارکتینگ اتومیشن وب انگیج با آخرین روندهای صنعت همراه باشید، از تکنیک های نوآورانه استفاده کنید و به طور مداوم رویکرد بازاریابی خود را اصلاح کنید تا موفقیت برند خود را تضمین کنید.

اگر به دنبال یک سرویس مارکتینگ اتومیشن هستید؛ پیشنهاد می کنیم نسخه آزمایشی مارکتینگ اتومیشن  WebEngage  را امتحان کنید . از تقسیم‌بندی مشتری و پیام‌های شخصی‌سازی‌شده تا اتوماسیون کمپین پیشرفته، از جمله امکانات نسخه آزمایشی وب انگیج است که می توانید برای آشنایی با این نرم افزار قدرتمند از این امکانات استفاده کنید. برای سفارش نسخه دمو فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

دیجیتال فلای نماینده رسمی وب‌انگیج در ایران

مارکتینگ اتومیشن
  • یکپارچه کردن فرآیند مارکتینگ
  • تجمیع تمامی داشبوردها
  • سگمنت کردن مشتریان
  • آنالیز رفتار مشتریان