مکان شما:
شخصی سازی اپلیکیشن

شخصی سازی در اپلیکیشن در وب انگیج

WebEngage به عنوان یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی راه حل های مختلفی را برای شخصی سازی تجربه کاربر در وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه ارائه می دهد. ویژگی App Personalization یا شخصی سازی در اپلیکیشن با تکیه بر CDP  قدرتمند وب انگیج یکی از راهکارهای ارائه شده توسط وب انگیج در مارکتینگ اتومیشن است.

شخصی‌سازی در اپلیکیشن به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تجربیات سفارشی‌سازی‌شده را بر اساس ترجیحات، رفتار و سایر داده‌های مرتبط به کاربران برنامه‌شان ارائه دهند. این شخصی‌سازی به افزایش تعامل کاربر، بهبود نرخ حفظ یا  Retention Rate و در نهایت افزایش کانورژن و درآمد کمک می کند. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی شخصی سازی در اپلیکیشن که توسط WebEngage ارائه می شود، آمده است:

تقسیم بندی کاربر درلحظه: وب انگیج به شما این امکان را می دهد تا کاربران اپلیکیشن خود را بر اساس معیارهای مختلفی مانند جمعیت‌شناسی، رفتار، مکان و موارد دیگر تقسیم بندی کنید. این تقسیم‌بندی به شما کمک می‌کند گروه‌های کاربری خاصی را با پیام‌ها و محتوای شخصی‌سازی‌شده مورد هدف قرار دهید.

شخصی سازی در اپلیکیشن

ساخت کمپین ها بدون نیاز به کدنویسی: با درگ-اند-دراپ و به راحتی کمپین های شخصی‌سازی‌شده بسازید. کمپین ها را براساس رفتار کاربران و بدون نیاز به کد نویسی و فرآیندهای پیچیده و زمان بر و بدون نیاز به متخصص تنظیم کنید.

پیام‌های درون‌برنامه: با WebEngage، می‌توانید پیام‌های درون‌برنامه شخصی‌سازی‌شده ایجاد و به کاربران برنامه‌تان نمایش دهید. این پیام‌ها را می‌توان در لحظاتی خاص، مانند ورود به سیستم، تکمیل خرید، یا زمانی که کاربران به نقاط عطف خاصی می‌رسند، نمایش داد. پیام‌های درون‌برنامه می‌تواند شامل پیشنهادات تبلیغاتی، توصیه‌ محصولات، نظرسنجی‌ها یا هر محتوای مرتبط دیگری باشد.

پوش نوتیفیکیشن: وب انگیج شما را قادر می سازد تا اعلان ها یا پوش های شخصی را برای کاربران برنامه خود ارسال کنید. این اعلان‌ها می‌توانند توسط رویدادهای خاص یا عملکرد کاربر فعال شوند و به شما این امکان را می‌دهند که پیام‌های مرتبط و به‌موقع را به مخاطبان خود تحویل دهید.

نظرسنجی‌ها و بازخوردهای درون‌برنامه‌ای: ویژگی شخصی‌سازی برنامه WebEngage به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق نظرسنجی‌های درون‌برنامه، بازخورد و بینش‌های کاربران برنامه خود را جمع‌آوری کنید. این امر به شما کمک می کند ترجیحات کاربر را درک کنید، تجربه کاربری برنامه خود را بهبود ببخشید، و تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

تست A/B: پلتفرم وب انگیج قابلیت تست A/B را نیز دارد که به شما امکان می‌دهد انواع مختلف رابط کاربری، انواع پیامها یا پیشنهادات برنامه خود را آزمایش کنید. این تست ها به شما کمک می‌کند استراتژی شخصی‌سازی برنامه‌تان را بر اساس داده‌های درلحظه و بازخورد کاربر بهینه‌سازی و اصلاح کنید.

a/b تست در شخصی سازی اپلیکیشن

تجزیه و تحلیل و گزارش: WebEngage تجزیه و تحلیل و گزارش جامعی را برای ردیابی عملکرد شخصی‌سازی اپلیکیشن ارائه می دهد. با کمک این گزارشات می توانید بینش هایی در مورد تعامل کاربر، نرخ تبدیل و سایر معیارهای مرتبط به دست آورید و به شما امکان می دهد اثربخشی تلاش های شخصی سازی خود را اندازه گیری کنید.

همه این امکانات اتوماسیون WebEngage به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تجربیات مناسبی برای کاربران برنامه خود ایجاد کنند که منجر به بهبود تعامل، حفظ کاربران و نرخ تبدیل می‌شود. با ارائه پیشنهادات و پیام‌های مرتبط به کاربران در زمان مناسب، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه کاربر را بهبود ببخشند و رشد کسب و کار را افزایش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

مطالب منتخب

آخرین مطالب وبلاگ