مکان شما:
تجزیه و تحلیل لحظه ای در وب انگیج

تجزیه و تحلیل لحظه ای محصولات و درآمد در Webengage

پلتفرم تجزیه و تحلیل  وب انگیج به کسب و کارها کمک می کند تا با معیارهای مختلفی محصولات و جریان درآمد خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنند. با استفاده از این داده‌ها، کسب‌وکارها می‌توانند بینشی در مورد رفتار مشتری به دست آورند، کمپین‌های بازاریابی خود را بهینه کنند و بر مبنای آن تصمیم‌هایی برای افزایش رشد خود اتخاذ کنند.

پلتفرم تجزیه و تحلیل محصول و درآمد WebEngage طیف وسیعی از ویژگی‌ها را برای پشتیبانی از کسب‌وکارها ارائه می‌کند تا بتوانند به تحلیل خوبی از نحوه عملکردشان دست یابند. این ویژگی‌ها شامل ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، تجزیه و تحلیل سگمنت های مشتریان، اندازه‌گیری اثربخشی کمپین‌های بازاریابی، و تولید گزارش‌ها و نمودارهای گرافیکی دقیق است.

با پلتفرم WebEngage، کسب و کارها می توانند معیارهای مهمی مانند میزان جذب مشتری، حفظ مشتری یا retention و تولید درآمد را نظارت و اندازه گیری کنند.  همچنین می توانند روندها و الگوهای رفتار مشتری را شناسایی کنند، ترجیحات مشتری و میزان تعامل کاربران را درک کنند و از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

پلتفرم تجزیه و تحلیل وب انگیج به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با تقسیم‌بندی مشتریان بر اساس رفتار و ترجیحات، کمپین‌های بازاریابی شخصی و هدفمند ایجاد کنند و پیام های مرتبط و به موقع را به مشتریان خود ارائه دهند و اثربخشی تلاش های بازاریابی آنها را افزایش دهند.

علاوه بر این، پلتفرم WebEngage به کسب و کارها این امکان را می دهد تا ROI (بازده سرمایه گذاری) کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری کنند و با ردیابی نرخ تبدیل، جذب مشتری و درآمد حاصل از کمپین های خاص، موفقیت استراتژی های بازاریابی خود را ارزیابی کرده و تلاش های خود را بر این اساس بهینه کنند.

تجزیه و تحلیل قیف فروش وب انگیج

ویژگی WebEngage Funnel Analytics برای کمک به کسب‌وکارها در ردیابی و تجزیه و تحلیل رفتار کاربر در طول فرآیند کانورژن، از تعامل اولیه تا تبدیل نهایی، طراحی شده است. با استفاده از این ویژگی، کسب و کارها می توانند درک عمیق تری از سفر مشتریان خود به دست آورند و زمینه های بهبود را برای بهینه سازی قیف فروش خود شناسایی کنند.

ویژگی Funnel Analytics WebEngage به کسب و کارها اجازه می دهد تا با تعریف مراحل و رویدادهایی که فرآیند کانورژن را نشان می دهند، قیف های سفارشی سازی شده ایجاد کنند. این مراحل می تواند شامل اقداماتی مانند بازدید از وب سایت، ثبت نام، بازدید از محصول، اضافه کردن به سبد خرید و خریدهای موفق باشد. با ترسیم این مراحل، کسب و کارها می توانند جریان کاربران را از طریق قیف فروش تجسم و تجزیه و تحلیل کنند.

پس از راه‌اندازی قیف فروش، WebEngage اطلاعات و معیارهای دقیقی را در هر مرحله از فرآیند تبدیل یا کانورژن به کسب‌وکارها ارائه می‌کند. این بینش‌ها شامل تعداد کاربرانی است که وارد قیف شده‌اند، مراحل مختلف را طی کرده اند و در نهایت هدف تبدیل را تکمیل کرده‌اند. این اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا گلوگاه ها یا نقاط ترک کاربران را شناسایی کنند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد مشکلات را مشخص کنند و قیف خود را بر این اساس بهینه کنند.

WebEngage همچنین تجزیه و تحلیل کوهورت را در ویژگی Funnel Analytics ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل کوهورت به کسب و کارها امکان می دهد تا کاربران را بر اساس ویژگی ها یا رفتارهای مشترک گروه بندی کنند و عملکرد آنها را در طول زمان تجزیه و تحلیل کنند. این امر به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا درک کنند که سگمنت های مختلف کاربران در داخل قیف فروش چگونه رفتار می‌کنند و الگوها یا روندهایی را شناسایی کنند که می‌توانند استراتژی‌های بازاریابی و بهینه‌سازی آنها را مشخص کنند.

ویژگی Funnel Analytics نمودارهای گرافیکی مختلفی مانند نمودارهای قیف فروش و نمودارهای تحلیل کوهورت را برای ارائه داده‌ها به شیوه‌ای واضح و شهودی ارائه می‌دهد. این نمودارها تفسیر داده‌ها، شناسایی ترندها و انتقال تحلیل ها را به ذینفعان آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر این، WebEngage به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا نوتیفیکیشن های مبتنی بر قیف فروش و کمپین‌های خودکار را تنظیم کنند. به این معنی که کسب‌وکارها می‌توانند پیام‌ها یا اقدامات شخصی سازی‌شده را بر اساس رفتار کاربر در داخل قیف فروش اجرا کنند. به عنوان مثال، اگر کاربر سبد خرید خود را رها کند، می توان یک ایمیل خودکار ارسال کرد تا به او یادآوری کند که خرید را تکمیل کند. این تعاملات شخصی می تواند به جذب مجدد کاربران و افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

به طور خلاصه، ویژگی Funnel Analytics WebEngage به کسب و کارها این امکان را می دهد تا قیف های تبدیل خود را ردیابی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کنند. با به دست آوردن بینش در مورد رفتار کاربر و شناسایی زمینه های بهبود، کسب و کارها می توانند سفر مشتری را بهبود بخشند، نرخ تبدیل ها را بهبود دهند و موجب رشد درآمد شوند.

با پلتفرم تجزیه و تحلیل وب انگیج:

  • گلوگاه ها را از بین ببرید و نرخ تبدیل را در قیف فروش افزایش دهید.
  • سفرهای مشتری را با قیف های پویا بهینه کنید: نرخ تبدیل کل، زمان صرف شده کاربر تا کانورت، تجزیه هفتگی رفتار کاربر و موارد دیگر را برای بهینه سازی سفر مشتری خود با WebEngage’s Marketing Automation تجزیه و تحلیل کنید.
  • کمپین های خود را با تجزیه و تحلیل های جامع به موفقیت تبدیل کنید. از Funnels و Cohorts گرفته تا تجزیه و تحلیل لحظه ای و گزارش های سفارشی. 
  • کانورژن ها را بهینه کنید. آنچه باعث ترک کاربران می شود پیدا کنید و بر این اساس کمپین های خود را بهینه کنید.
  • اثربخشی کمپین های خود را تجزیه و تحلیل کنید. از طریق تجزیه و تحلیل قیف فروش به صورت مرحله به مرحله، بررسی کنید کدام مرحله نرخ تبدیل خوبی ندارد و کدامیک به خوبی عمل می کند. 
  • فعال کردن مجدد کاربران: برای جلوگیری از تبدیل کاربران به کاربر غیرفعال، کمپین های فعال سازی مجدد شخصی سازی شده ایجاد کنید.
  • مشخص کنید بهترین مشتریان شما از کجا آمده اند: از قیف فروش استفاده کنید تا اطلاعاتی در مورد اینکه ترافیک پرتبدیل شما از کجا آمده است به دست آورید. موفق ترین کانال های جذب خود را برای بهبود تخصیص بودجه شناسایی کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

مطالب منتخب

آخرین مطالب وبلاگ