مکان شما:

شخصی سازی وبسایت در Webengage

یکی دیگر از فیچرهای وب انگیج به عنوان نرم افزار مارکتینگ اتومیشن امکان شخصی‌سازی وبسایت است. با این ویژگی شما می توانید با توجه به نیازهای مشتری تجربه‌ای شخصی سازی شده برای آنها در وبسایت خود بسازید. با دیجیتال فلای به عنوان نماینده رسمی webengae همراه شوید تا در مورد ویژگی های شخصی سازی وبسایت در وب‌انگیج بیشتر بدانید. 

شخصی سازی وب با ارائه تجربیات مناسب به بازدیدکنندگان وب سایت، نقش کلیدی در افزایش نرخ تبدیل ایفا می کند. شخصی سازی وب با ارائه راهکارهای زیر به افزایش نرخ تبدیل کمک می کند:

تجربه کاربری پیشرفته: تجربیات وب شخصی سازی شده باعث می شود بازدیدکنندگان احساس ارزشمندی و درک شدن داشته باشند. شخصی‌سازی وب با ارائه محتوای مرتبط، توصیه‌های محصول و پیشنهادات بر اساس علایق و ترجیحات آنها، تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد. این امر احتمال درگیر شدن بازدیدکنندگان با وب سایت و انجام اقدامات موردنظر کمپین را افزایش می دهد.

پیام‌رسانی هدفمند: شخصی‌سازی وب به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پیام‌ها و اعلان‌های هدفمند را به بخش‌های خاص یا کاربران موردنظر خود ارائه کنند. با ارائه پیام‌های قانع‌کننده و شخصی‌سازی‌شده در زمان مناسب، مانند زمان رها کردن سبد خرید یا قصد خروج از وبسایت، کسب‌وکارها می‌توانند بازدیدکنندگان را دوباره جذب کنند و آنها را تشویق کنند تا اقدامات مورد نظر و مورد هدف کمپین را انجام دهند و در نتیجه نرخ تبدیل یا کانورژن را افزایش دهند.

توصیه های محصول: با تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و تاریخچه خرید، شخصی سازی وب می تواند توصیه های شخصی محصول را ارائه دهد. این توصیه ها را می توان در صفحات محصول، در سبد خرید یا از طریق کمپین های بازاریابی ایمیلی نمایش داد. هنگامی که بازدیدکنندگان محصولاتی را می بینند که با علایق یا خریدهای گذشته آنها مطابقت دارد، احتمال بیشتری برای تبدیل و خرید دارند.

محتوای پویا: شخصی‌سازی وب، سفارشی‌سازی محتوا را بر اساس عوامل مختلفی مانند موقعیت مکانی، جمعیت‌شناسی یا رفتار کاربر وصفحات مشاهده شده وی در وبسایت امکان‌پذیر می‌کند. با تغییرات پویای عناوین، تصاویر، فراخوان‌ها برای اقدام (calls-to-action) و سایر عناصر، کسب‌وکارها می‌توانند تجربه شخصی‌تر و مرتبط‌تر را برای هر بازدیدکننده ایجاد کنند. این ارتباط باعث افزایش تعامل و نرخ تبدیل می شود.

A/B  تست و بهینه‌سازی: اغلب  پلتفرم‌های شخصی‌سازی وب دارای قابلیت‌های A/B  تست هستند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا انواع مختلف تجربیات شخصی‌سازی شده را تست کنند و تأثیر آن‌ها را بر نرخ تبدیل اندازه‌گیری کنند. با بهینه‌سازی و اصلاح مداوم استراتژی‌های شخصی‌سازی، کسب‌وکارها می‌توانند مؤثرترین رویکردها را برای افزایش نرخ تبدیل شناسایی کنند.

به طور کلی، شخصی‌سازی وب بر ارائه یک تجربه مناسب‌تر و مرتبط‌تر به بازدیدکنندگان وب‌سایت تمرکز دارد که به نوبه خود منجر به افزایش تعامل، بهبود نرخ تبدیل و درآمد بالاتر برای کسب و کارها می‌شود. اما ویژگی های وب انگیج در شخصی سازی وبسایت چیست؟

1 وب سایت با 1000 تجربه متفاوت

در وب انگیج از پیشرفته ترین موتور شخصی سازی وبسایت و ورک فلو اتوماسیون بازاریابی برای تبدیل یک سایت ساده و استاتیک به یک تجربه پویا و داینامیک استفاده کنید. موتور شخصی سازی وبسایت وب انگیج، آن را به بهترین در کلاس خود تبدیل می کند.

با کمک وب انگیج می توانید یک وب سایت استاتیک را به چندین نمونه پویا تبدیل کنید. 
برای سفارشی‌سازی کردن هر بخش در صفحه، از میان گالری قالب های از پیش آماده شده با بیش از 150 قالب آماده انتخاب کنید و محتوای هر بخش را ویرایش کنید و وب‌سایت خود را برای هر مشتری تغییر دهید.

چرا از WebEngage برای شخصی سازی محتوا استفاده کنیم؟

پلت فرم شخصی سازی در وب انگیج بدون دردسر و با کاهش وابستگی های فنی  به شما اجازه اجرای کمپین های تبلیغاتی را در کمترین زمان با بهترین بازدهی می دهد. تم های سفارشی وب انگیج به راحتی در بخش های مختلف وب سایت شما قابل استفاده هستند.

یک پلتفرم با دریایی از فیچرهای کاربردی: طرح‌بندی‌های Plug-n-play، انواع پاسخ‌های مختلف، سوالات چندگانه منطقی، سفارشی‌سازی کامل CSS و قالب‌هایی که از نظر زیبایی بی نظیر هستند.

  • بنرهای خوش آمد گویی: با یک پیام شخصی سازی شده از بازدیدکنندگان وب سایت خود استقبال کنید.
  • سبد خرید رها شده: اقلام  سبد خرید را در سراسر وبسایت به مشتریان خود یادآوری کنید.
  • توصیه محصول: با کمک اتومیشن WebEngage  محصولات مورد علاقه مشتریان را به نمایش بگذارید.
  • توصیه محصولات پرفروش: محصولات پرفروش و مرتبط را نشان دهید و میانگین مبلغ سفارش را افزایش دهید.

 شخصی سازی وب: با ابزار شخصی سازی وبسایت در وب انگیج می توانید برای تمام مراحل چرخه حیات مشتریان کمپین ایجاد کنید. سناریوهای مختلفی را که در آن کاربران محصول شما را تجربه می کنند، به صورت تصویری ترسیم کنید، مراحل چرخه عمر کاربر را ردیابی و تحلیل کنید و ارتباط با کاربران را به صورت شخصی سازی و درلحظه تنظیم کنید.

تست A/B: با کمک وب انگیج، از A/B  تست در فرآیند فروش خود استفاده کنید. از کاربران برای شخصی سازی بهتر تجربیاتشان در وبسایت استفاده کنید. چندین مدل از وبسایت خود را ایجاد کنید و سپس از آزمون A/B برای تایید فرضیه های خود استفاده کنید.

مدیریت کمپین: دریک داشبورد، کمپین چند کاناله خود را طراحی و مدیریت کنید تا یک تجربه مشتری واحد ایجاد کنید.

گزارش کمپین: اثربخشی و عملکرد کلی محتوای خود را با آمارهای دقیق و نمودارهای گرافیکی تجزیه و تحلیل کنید.

ردیابی کانورژن ها: می توانید در داشبوردی گرافیکی برای درک تعداد کانورژن‌ها در هر کمپین و میزان درآمدی که به دست آمده، هر کانال بازاریابی مثل پیامک، پوش یا ایمیل را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

مطالب منتخب

آخرین مطالب وبلاگ