مکان شما:
سازماندهی کمپین در وب انگیج

سازماندهی کمپین در وب انگیج

سازماندهی کمپین یا به اصطلاح  Campaign Orchestration، یک ابزار اتوماسیون بازاریابی است که به کسب و کارها امکان می دهد کمپین های بازاریابی چند کانالی را برنامه ریزی، اجرا و مدیریت کنند. وب انگیج  با سازماندهی کمپین، پلتفرمی متمرکز برای طراحی، هماهنگی و ردیابی تعامل مشتری در کانال‌های دیجیتال مختلف، از جمله ایمیل، اعلان‌های موبایل، پیامک، پیام‌های درون‌برنامه، اعلان‌های وب و … را فراهم می‌کند.

ویژگی های کلیدی سازماندهی کمپین در WebEngage

مدیریت کمپین چند کاناله: سازماندهی کمپین به شما این امکان را می دهد تا کمپین ها را در چندین کانال ایجاد و مدیریت کنید. با کمک این ویژگی می توانید ارتباط خود را با مشتریان و کاربران حفظ کنید و تجربیات شخصی‌سازی‌شده را درکانالهای مختلف برای آنها ایجاد کنید.

طراحی سفر مشتری: این پلتفرم یک ویژگی طراحی سفر بصری را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد سفرهای پیچیده مشتری را بر اساس رفتار کاربر، سگمنتیشن و تریگرها ایجاد کنید. شما می توانید فرآیندهای شخصی‌سازی‌شده و پویا را به گونه‌ای طراحی کنید که با اقدامات و ترجیحات هر مشتری سازگار باشد.

اتوماسیون بازاریابی وب انگیج  با ابزار طراحی سفر مشتری به بازاریابان اجازه می‌دهد مراحل یا نقاط تماسی را که مشتری در طول تعامل خود با برند طی می‌کند ایجاد و ترسیم کند. این ابزار بازاریابان را قادر می‌سازد تا فرآیندهای شخصی‌سازی‌شده و پویا که با رفتار، اولویت‌ها و اقدامات مشتری منطبق باشد، طراحی کنند.

ابزار طراحی سفر مشتری در وب انگیج با کمک یک رابط به شما این امکان را می دهد تا مراحل مختلف، اقدامات و تریگرهایی را که مشتریان در طول تعامل خود با برند تجربه خواهند کرد، تعریف کنند. ابزار طراحی سفر مشتری دارای قابلیت درگ-اند-دراپ بوده و به بازاریابان این امکان را می دهد که به راحتی مسیر فرآیند را بر اساس اهداف خاص و مخاطب هدف خود بسازند و سفارشی کنند.

طراحی سفر مشتری

با استفاده از ابزار طراحی سفر مشتری، بازاریابان می توانند تجارب شخصی و متناسب تری را برای مشتریان خود ایجاد کنند. آنها می توانند از داده ها و اطلاعات بدست آمده برای ارائه پیام مناسب، در زمان مناسب، از طریق مناسب ترین کانال ها استفاده کنند که می تواند به بهبود تعامل مشتری، افزایش نرخ تبدیل و افزایش اثربخشی بازاریابی کمک کند.

شخصی سازی و هدف گذاری: با سازماندهی کمپین، می توانید از داده های مشتری برای تقسیم بندی مخاطبان خود و ارائه پیام های هدفمند استفاده کنید. این پلتفرم با یکپارچه سازی منابع داده‌های مشتری، به شما این امکان را می‌دهد که از ویژگی‌هایی مانند رفتار کاربر، ویژگی‌های جمعیت‌شناسی و تعاملات گذشته برای شخصی‌سازی کمپین‌ها و افزایش ارتباط استفاده کنید.

ردیابی و تجزیه و تحلیل درلحظه: وب انگیج امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل لحظه‌ای را برای نظارت بر عملکرد کمپین های شما ارائه می دهد. می‌توانید معیارهای مختلفی مانند نرخ بازکردن پیام، نرخ کلیک، تبدیل‌ها و درآمد ایجاد شده را ردیابی کنید. این اطلاعات به شما کمک می کند کمپین های خود را بهینه کنید و تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

تست A/B  و بهینه‌سازی: سازمان‌دهی کمپین به شما این امکان را می‌دهد که تست‌های A/B را برای آزمایش انواع مختلف کمپین و تعیین مؤثرترین پیام‌ها، طراحی و زمان‌بندی کنید. با کمک این ویژگی می توانید کمپین های خود را اصلاح کنید و عملکرد کلی آنها را بهبود بخشید.

اتوماسیون و تریگرها: این پلتفرم از کمپین های خودکاری که توسط رویدادهای خاص یا اقدامات کاربر اجرا می شوند، پشتیبانی می کند. برای مثال، می‌توانید کمپین‌های خودکار را برای کاربران جدید اجرا کنید یا توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده را بر اساس رفتار مشتری در سایت یا اپلیکیشن ارسال کنید.

قابلیت‌ یکپارچه‌سازی: سازماندهی کمپین یا Campaign Orchestration در وب ‌انگیج این قابلیت را داردکه  با ابزارها و پلتفرم‌های شخص ثالث مختلف مانند سیستم‌های CRM، ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل، ابزارهای تحلیلی و غیره ادغام ‌شود و به شما این امکان را می دهد که از داده ها و سیستم های موجود برای افزایش تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید.

به طور کلی، قابلیت سازماندهی کمپین در WebEngage به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا کمپین‌های چند کانالی خود را ساده و خودکار کنند، تجربیات مشتری را شخصی‌سازی کنند، و تعامل و نرخ تبدیل بهتری را ایجاد کنند. این پلتفرم با متمرکز کردن مدیریت کمپین و ارائه ویژگی‌های تقسیم‌بندی و اتوماسیون قدرتمند، به کسب‌وکارها کمک می‌کند پیام‌های بازاریابی هدفمند، به موقع و مرتبط را به مشتریان خود ارائه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

مطالب منتخب

آخرین مطالب وبلاگ