مکان شما:
پوش نوتیفیکیشن موبایل

کاربرد پوش نوتیفیکیشن موبایل در مارکتینگ اتومیشن

در دهه اخیر، استفاده از موبایل به عنوان ابزاری برای ارتباط با مشتریان در فرآیندهای بازاریابی رشد روزافزونی پیدا کرده است. افزایش تعداد کاربران تلفن همراه و محبوبیت برنامه‌ها و پیام‌رسان‌ها موجب شده تا شرکت‌ها از پوش نوتیفیکیشن موبایل یا اعلان‌های موبایل به عنوان ابزاری در بازاریابی و خصوصا مارکتینگ اتومیشن استفاده کنند. پوش نوتیفیکیشن موبایل یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان، بهبود ارتباط با آنها، ارسال اطلاعات مهم و به‌روزرسانی‌هاست.

پوش نوتیفیکیشن موبایل چیست؟

پوش نوتیفیکیشن موبایل به ارسال پیام‌ها و هشدارها به مشتریان از طریق برنامه‌ها و پیام‌رسان‌های موبایلی اطلاق می‌شود. این پیام‌ها می‌توانند شامل اخبار، تخفیف‌ها، اعلان‌ها، تغییرات در حساب کاربری و هرگونه اطلاعات مرتبط با برند یا محصول باشند. پوش نوتیفیکیشن‌ها برای کاربران موبایل به‌عنوان یک روش اطلاع‌رسانی فوری و مستقیم تلقی می‌شوند و اغلب بدون نیاز به باز کردن برنامه یا ورود به وب‌سایت‌ها نمایش داده می‌شوند.

انواع پوش نوتیفیکیشن موبایل

  1. نوتیفیکیشن‌ هشدار (Alerts): این نوتیفیکیشن‌ها به‌عنوان پیام‌های مهم و فوری به مشتریان ارسال می‌شوند. از جمله مواردی که می‌توان از این نوتیفیکیشن‌ها استفاده کرد، اطلاع‌رسانی درباره تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، ارسال کد تخفیف و… است.

2. نوتیفیکیشن‌ اطلاع‌رسانی (New Updates): این نوتیفیکیشن‌ها به کاربران اطلاع‌رسانی می‌کنند که محتوای جدیدی در برنامه یا وب‌سایت موجود است. این محتوا می‌تواند شامل مقالات، ویدئوها، عکس‌ها و… باشد.

3. نوتیفیکیشن‌ ترک‌ سبد خرید (Abandoned Carts): این نوتیفیکیشن‌ها به منظور یادآوری ترک سبد خرید به کاربران ارسال می شود و انگیزه برای ادامه خرید ایجاد می‌کنند.

4. نوتیفیکیشن‌های شخصی‌سازی شده (Personalized Notifications): این نوتیفیکیشن‌ها بر اساس رفتارها و علایق مشتریان شخصی‌سازی می‌شوند و به مشتریان احساس مورد توجه واقع شدن و ارتباط شخصی بیشتری می‌دهند.

پوش نوتیفیکیشن موبایل

مزایای استفاده از پوش نوتیفیکیشن موبایل در اتوماسیون بازاریابی

1. بهبود تعامل با مشتریان: اعلان‌های موبایل به شرکت‌ها امکان ارتباط مستقیم و فوری با مشتریان را می‌دهد. این تعاملاتِ مستقیم‌ به مشتریان احساس ارتباط شخصی‌تری با برند می‌دهد.

2. جلب توجه مشتریان: پوش نوتیفیکیشن‌ها با داشتن ظاهری متفاوت و پیام‌های جذاب، توجه مشتریان را جلب می‌کنند و از احتمال نادیده گرفته شدن محتواها کاسته می‌شود.

3. ارسال اطلاعات به‌روز و مهم: با استفاده از اعلان‌های موبایل، شرکت‌ها می‌توانند به سرعت اطلاعات مهم و به‌روز را به مشتریان ارسال کنند. این اطلاع‌رسانی سریع به کاربران امکان مطلع شدن از جدیدترین اخبار و تغییرات را می‌دهد.

4. افزایش نرخ تبدیل و فروش: استفاده ازاعلان‌های موبایل به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی فوری می‌تواند نرخ تبدیل و فروش را افزایش دهد. 

5. افزایش وفاداری مشتریان: ارسال پوش نوتیفیکیشن‌های شخصی‌سازی شده و مرتبط با نیازها و تمایلات مشتریان به افزایش وفاداری آنها به برند کمک می‌کند.

6. کاهش هزینه‌ها: استفاده از پوش نوتیفیکیشن‌ها به عنوان یک روش ارتباطی کارآمد، هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات را نیز کاهش می‌دهد.
اعلان‌های موبایل به‌عنوان یکی از ابزارهای قوی و مؤثر مارکتینگ اتومیشن محسوب می‌شود. این روش ارتباطی، به شرکت‌ها امکان ارسال پیام‌های فوری و مؤثر به مشتریان را می‌دهد و تاثیر بزرگی در جلب توجه مشتریان، بهبود تعامل با آنها، افزایش فروش و کاهش هزینه‌ها دارد. با استفاده هوشمندانه از این ابزار، شرکت‌ها می‌توانند تجربه مشتریان را بهبود داده و رقابتی‌تر در بازار عمل کنند.

در وب انگیج بیش از 100 قالب از پیش طراحی شده و بدون نیاز به کدنویسی برای ایجاد اعلان‌های موبایل جذاب وجود دارد. از پوش موبایل با کمک مارکتینگ اتومیشن می توانید برای ارسال پیام درست، در زمان درست و به شخص مناسب استفاده کنید.  

  • ارسال پوش جهت یادآوری
  • به روز رسانی های شرکت و سایر اطلاعات مهم تجاری
  • بررسی تجربه کاربری از طریق نظرسنجی 
  • اطلاع رسانی درباره سبد خرید رها شده
  • جذب مجدد کاربران غیرفعال

از عمده ترین استفاده های پوش در مارکتینگ اتومیشن است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر

مطالب منتخب

آخرین مطالب وبلاگ